+
比賽2020 百鬼盲俠行
活動日期
2020/11/30 ~ 2020/12/30
費用
免費
所有資料只供參考,如發現有誤,請按內容更正通知我們。
1,955 發佈貓店長
詳情內容 :

夜幕低垂,百鬼出行,跑鬼四出救盲儲功德!「2020奧比斯百鬼盲俠行」首度以Virtual Walk 形式舉行,時間地點不設限制,參加者齊齊化身神出鬼沒的「跑鬼」,繼續以腳步為奧比斯眼科飛機醫院打氣!參加者只要戴上智能裝置或安裝跑步APP,即可以跑步或步行方式挑戰路線,將里數轉化為善款,甚至挑戰 AsiaMiles 里數大獎!

活動詳情

起動日期: 2020年11月30日至12月30日
路線 : 長短不同5條路線,分別根據5個奧比斯眼科飛機醫院服務國家 — 越南、蒙古、印度、埃塞俄比亞及秘魯 — 與香港的飛行距離為藍本而設計
步行距離 :  11公里、27公里、36公里、81公里及125公里
立即報名: https://bit.ly/Moonwalkersgnet
 

活動亮點

修練路線類別
 
不同修練法,收穫的道⾏⾃然不同!今次盲俠⾏有 3 個不同路線類別,跑嘅路線就化⾝成我哋眼科飛機醫院不同嘅救盲地⽅!分別係
越南線、蒙古線及印度線- 短⾄中途跑(11、27、36 公⾥)
埃塞俄比亞線、秘魯線- ⼀般長跑(81、125 公⾥)
埃塞俄比亞線、秘魯線- 企業長長跑(81、125 公⾥)
每個類別嘅要求同獎賞都有分別,各位跑⿁可以按能⼒叫埋朋友報名!
 
不同路線不同⾥賞!

跑得⿁咁快,修練成果當然超乎常⼈!以個⼈組別為例,跑完除咗有獎牌獎品,⾸名完成 11 公⾥「越南線」將獲得額外 3,000 Asia Miles、27 公⾥「蒙古線」有 4,000 Asia Miles —— 最長線 125 公⾥「秘魯線」送夠 7,000 Asia Miles!

長氣鬼都有獎!

每條路線嘅個人參加者,活動期間完成最長距離,都有機會獲得5000 Asia Miles,名額 40 個,大家要努力跑遠啲!

老友⿁⿁參戰!

有咩比興奮更興奮,就係叫埋你摯友親朋老闆老婆同事同學⼀⿑參加!身邊幸福肥嘅老友⿁⿁係時候組隊報名,以「隊伍」名義挑戰更⾼⾥賞,仲有百鬼盲俠⾏運動毛巾,唔係人人有!

「亞洲萬里通」大奬!

不論參與任何組別,在活動期間完成最長距離的參加者將獲得 60,000「亞洲萬里通」里數, 相當於從香港到倫敦的經濟艙來回機票!

參加者只要戴上智能裝置或安裝跑步 APP, 即可以跑步或步行方式挑戰路線,各位跑鬼出動喇!

完成挑戰的所有參加者都可獲得獎牌一個,參加81及125公里長跑的參加者可獲得紀念毛巾。工商隊組別的每位參加者更可得到快乾運動背心一件。

活動詳情及報名:https://bit.ly/Moonwalkersgnet

所有資料以主辦單位最新公告為準,敬請留意。

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: