+
專題 漫天風雪 漂足25分鐘 大人細路都很high
發佈貓町媽媽 2017/12/20 969

臨近聖誕就是很想帶小火子去玩雪,雖然香港不會落雪,但不少商場都有漂雪活動營造聖誕氣氛。 有考慮過過去 YOHO TOWN, 灣仔利東街,或者D2, 不過擔心利東街會太多人好迫,而YOHO TOWN同D2都要預先登記,為免入到元朗先發現無得玩,最後就鎖定位於市區既D2,就算無位玩雪都容易有plan B。

D2雪國奇幻之
長沙灣D2 Place
2017年11月23日至2018年1月1日
開放時間:中午12時至晚上9時
地點:D2 Place一期天台花園 (乘搭升降機往10樓 沿樓梯直上)

飄雪日期:逢星期六、日及2017年12月22日至2018年1月1日 (連續11日無休)
飄雪場次:下午3時至晚上9時 (每節25分鐘)

**記得要去二期地下拎手帶先,手帶派發時間: 1pm-6:30pm

詳情可參閱網址:
http://www.d2place.com/xmas2017/



當日我地大約6點去到,派緊8:30pm 場次既手帶,所以可以周圍行下,食下野先。 或者可以睇埋D2二期地下免費播放既《The Undiscovered World隱藏光影國度》,我覺得唔太特別,但有時間就睇埋啦~

好大雪呀 玩足25分鐘大滿足

終於到戲肉時間,在玩雪前10-15分鐘就可以到一樓地下排隊(唔駛上電梯),準備搭升降機,然後上天台玩雪啦。 嘩! 一開門就見到好多雪啦,天台旁邊有幾部雪機噴出泡泡營造漂雪效果,中間有發光既冰屋,而最後方則有一排排的聖誕樹。 在晚上看著漫天風雪,其實貓町媽媽都覺得幾震撼,同埋真係好靚!  而且雪機全程都會噴雪,所以大家有充分的機會去玩雪,自拍及拍小孩。

最初我抱著小火子帶他到處看,其實那時他已很興奮,不停用手拍空中的漂雪。過了一會,當他落地走動時,便追著漂雪狂奔,完全是興奮到極點,見到佢咁開心,就覺得選擇去D2是正確的。

不過想同佢影到合照就難啦,當一抱起佢既時候: 「同媽媽影張相啦~」,便會遭受秒速拒絕:「我要去玩雪啦~」然後就跑走了….. 那我惟有趁佢玩緊既時候攝一攝鏡啦,到完場既時候,小火子終於賞面同我影張合照啦(感動…) 不過其實佢話佢仲想玩ga~

D2 附近抵食餐廳推介

由於排隊拎手帶同真正玩雪既時間有D距離,所以最好在附近既餐廳坐下食下野。 本身想順便去埋D2既大樹先生,但得個幾鐘又好似好趕咁…. 睇下D2入面其他餐廳,已經出緊聖誕大餐,好貴呀…. 去D2附近睇睇,發現二期對面有間越南餐廳,環境舒服 (呢點對帶小朋友一齊食野好重要),價格又抵,$60幾蚊一個餐有一碗粉/ 一個小食同飲品~ 味道就中規中舉啦,大家如果在D2附近唔知食咩好都可以考慮一下~

喜歡貓町媽媽的文章或想觀看更多親子玩樂情報,
歡迎到訪及讚好貓町媽媽的facebook專頁:

<貓町媽媽 親子 玩樂 扮靚日誌>

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: