+
比賽慈慧幼苗HappyKids拍攝比賽
活動日期
2022/12/17 ~ 2023/01/31
費用
免費
所有資料只供參考,如發現有誤,請按內容更正通知我們。
513 發佈HealthySeed
詳情內容 :

相信唔少爸爸媽媽係育兒路上都影低唔少子女😛攪怪有趣,快樂開心嘅相片或影片📸 當大家預備歡渡聖誕節及農曆新年嘅時候,慈慧幼苗誠邀各位家長以「快樂孩子」為題,參與是次拍攝比賽,在與他人分享小朋友得意有趣樣貌之餘,亦同時為社會帶嚟正能量!

 

目的:

  • 透過分享及欣賞孩子的快樂照片或影片,建立一個互動正面的家長社群。
  • 透過參賽作品感受孩子的天真無邪及單純的快樂,鼓勵大家學習及感受日常生活中的快樂,讓個人,家庭及社會充滿正能量。

 

參賽組別:「相片組」及「短片組」進行,每組均設冠軍、亞軍、季軍各一名及優異獎各三名;

獎品包括: 價值$2000、$1000、$500及$250嘅現金禮券,每位得獎者同時更會獲得獎狀一張。

 

參賽方法:

  1. 讚好Healthy Seed Parenting 慈慧幼苗親子學堂的Facebook專頁
  2. 喺你嘅Facebook上載以「快樂孩子」作為主題嘅相片或長度不超過2分鐘嘅短片
  3. 喺帖文中加入相片或短片嘅說明文字 (字數限制30-100字)
  4. 添加指定Hashtag #慈慧幼苗HappyKids拍攝比賽
  5. Tag 5名朋友,邀請你嘅親朋好友一齊參加本次活動
  6. 上傳帖文前,請確保帖文嘅隱私設置需設定為「公開」
  7. 得到最多讚好嘅首6個帖文將可獲得該組別的獎項

 

🗓️比賽及投票截止日期: 2023年1月31日(星期二)中午12時

 

🔔比賽結果將於2023年2月7日(星期二)於網站「healthyseed.org」及本Facebook專頁公佈,請所有得獎者留意Messenger (Facebook)有關領獎詳情的通知。

 

是次比賽受條款及約束,請參閱 https://bit.ly/3Hewq66 了解比賽詳情。

所有資料以主辦單位最新公告為準,敬請留意。

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: