+
專題 【開心大發現】兒童遊戲室@長洲體育館
發佈晴朗天 2018/01/11 4,216

難得平日放假,梗係去啲假日去會超多人嘅地方啦!一諗就諗起長洲,仲記得上次入去淨係等船都排晒長龍,好似過關咁,好誇張!入到去四處都人頭湧湧,想嘆下街頭小食,但一見到條人龍就嚇到放棄咗喇!今次一定要食番上次食唔到嘅嘢呀!


寒冷天氣警告之下,的確係有一刻動搖過入長洲嘅決心!腦海一閃,不如搵個商場睇番場戲冇咁凍冰冰喎!但真係冇乜幾可平日放假,所以最終都冇被魔鬼誘惑得到。按原定計劃上船去~


響碼頭等待上船嘅乘客十分疏落,上到船自然大把位啦!好正呀!唔駛等又唔駛迫嘅感覺實在太好喇!


落船後第一檔幫襯嘅就係大大粒魚蛋,在低溫之下新鮮炸起出晒煙,咁凍嘆熱辣辣嘅魚蛋份外美味!而且唔駛加醬汁,原汁原味已經好夠味!食完兩串唔夠喉,仲要再加碼!食飽飽~ 暖笠笠~

突然落起雨來,企咗一陣都未停雨,越落越大,應該要搵個地方避下雨喇!


行下行下,就行咗去長洲體育館,應該可以入去坐低休息一陣兼避雨啦!


晴晴一入到去就話要除鞋,原來發現咗個好地方呀!*o*


嘩!兒童遊戲室!重點係冇人,大玩特玩囉喂!~


牆上有多塊益智遊戲板,又係考智力同耐性嘅時候喇!


女仔係特別鍾意照鏡㗎啦!晴晴都唔例外~ XD


騎上唔同動物嘅感覺係點嘅呢?不如逐隻試下囉!


明明係一隻蟹仔嚟!晴晴將佢調轉咗就話好似一支大牙刷喎!果然創意無限~ XD


嚟到長洲,當然要學下玩風帆啦!咦...吔....好大風浪呀!少啲平衡力都唔得!


穿上蛙鞋,準備去潛水囉!gogogo~


對潛水未係好夠信心嘅話,可以穿上大水泡,學下游水先啦!


游游下又要過去同河馬玩,晴晴同所有動物都做咗好朋友喇!


點樣可以企上去又唔跌呢?努力學習中~ XD


不停爬上去又瀡番落嚟!係咪咁樣玩㗎?好似係畀bb玩嘅似啲喎!


坐車車跟住車道滑落,爽呀!


玩完之後又推番車仔回起點,來來回回,都計唔到玩咗幾多次喇!


突然又話要行平衡木,但係咁闊好似完全冇難度喎!


既然係咁,一於將難度升級,衝過晒所有障礙就完成!Yeah!!!

兒童遊戲室係由兩個壁球室改建而成,玩飽一個後,梗係要玩埋隔離果個啦!


嘩嘩嘩!呢個好似仲啱玩喎!衝呀!~


晴晴好快就黐咗埋牆度,為嘅就係搶包山喇!哈哈!由右攀至左,成個過程就好似緊張刺激嘅搶包山比賽咁呀!


攀爬成功!雖然一個平安包都冇攞到,但係滿足感爆晒燈!


接住落嚟就要玩下呢個遊樂場喇!有邊個小朋友見到會唔心動㗎?*o*


遊樂場頂部仲整咗少少具長洲特色嘅東西,好有風味~


事不宜遲!馬上展開捐癃捐隙、摛來摛去四處探索之旅~


最後,從滑梯一瀡而下,玩得好hyper!瀡滑梯簡宜係小朋友至愛呀!玩到出晒汗喇!


呢兩個轉轉就好似洗車屋果啲大海綿咁,晴晴攝咗埋去就變咗部車,去洗白白囉!XD


洗完白白記得跳埋飛機喎!123456..7~ 完成!

玩咗成個鐘,出面啲雨都停咗喇!我哋係時候又四出搵食囉!^o^


周圍行到凍冰冰,想搵間餐廳食午餐暖下個胃,最終被呢間日本料理嘅sabu sabu吸引咗入去~


估唔到啲嘢食又整得唔錯喎!可以同巿區啲日本餐廳比美。我哋唔客氣喇!(右下角幅相攝自晴晴^^''')


食飽之後,繼續四圍行下啦!行到去呢個掛滿鎖頭同心心嘅圍欄,覺得好靚呀!so sweet~


嘩!大大串薯片!想食佢好耐喇!仲有唔同味道嘅調味粉畀你自助加,我最鍾意係辣粉,勁加狂加喪加~ XD


係時候去搵番啲甜品食下喇!平時響巿區食過好多次掛名「長洲芒果糯米滋」,入到嚟長洲,一定要試地道嘅!


晴晴一咬落去見到大大件芒果就開心到咁嘅樣,好搞笑!除咗芒果之外,我仲買咗兩件榴槤味獨享。正忠長洲糯米滋好似好味過巿區果啲,唔知係咪心理作用呢?XD


穿越長洲嘅大街小巷,四圍行下影下相,咁先似係旅遊加嘛!^^


長洲有不少店舖售賣handmade工藝品,手工精緻,整得好靚!齋睇唔買都已經好開心啦!


回程嘅時候遇著坐慢船,唔想吹風所以揀咗豪華位,令我回憶起中學時代同一大班同學入長洲玩,坐豪華位玩啤牌嘅時光。而家再入嚟已經係帶住小朋友,時間真係過得好快呀!好回味~

今次又凍又落雨,加上係平日,所以入長洲真係冇咩人。食咩都唔駛排隊,想食嘅就即買即食,爽到秘呀!仲畀我哋巧遇長洲體育館嘅兒童遊戲室添!雖然地方唔算大,但已經足夠避雨嘅時候畀晴晴玩樂喇!搶包山同滑浪風帆果part真係好有長洲特色。大家如果同小朋友入開長洲,記得要到兒童遊戲室玩玩。呢度簡直係小朋友入長洲嘅新蒲點呀!

精華片段:


兒童遊戲室@長洲體育館
地址:長洲醫院路三號
電話:2981 6285
開放時間:
早上7時50分至8時40分
早上8時50分至9時40分
早上9時50分至10時40分
早上10時50分至11時40分
早上11時50分至下午12時40分
下午1時50分至2時40分
下午2時50分至3時40分
下午3時50分至4時40分
下午4時50分至5時40分
下午5時50分至晚上6時40分
晚上6時50分至7時40分
晚上7時50分至8時40分
晚上8時50分至9時40分


FIND US on:
  "  "   

BLOGs:

 

CONTACT US:

博客名稱 晴朗天
簡介 晴晴、朗朗係我嘅一對寶貝,就讓我和晴、朗一起為大家發掘更多有關飲食、玩樂、培育、美麗、愛既資訊,咁就天天都是晴朗天啦!(≧∇≦)
內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: