+
關鍵字
工作坊【機電青少年大使計劃十二月份STEM工作坊 —聖誕摩天輪】
活動日期
2022/12/29
截止申請
2022/12/12
對象
6-17
費用
免費
所有資料只供參考,如發現有誤,請按內容更正通知我們。
286 發佈Diantang
場次 :
  • 日期 時間 名稱/項目 地區 名額 費用
  • 2022/12/29 10:00-12:00 【機電青少年大使計劃十二月份STEM工作坊 —聖誕摩天輪】 不限 名額不限 費用免費
  • 2022/12/29 14:00-16:00 【機電青少年大使計劃十二月份STEM工作坊 —聖誕摩天輪】 不限 名額不限 費用免費
詳情內容 :

【機電青少年大使計劃十二月份STEM工作坊 —聖誕摩天輪】

 

唔知各位小小工程師喺聖誕假期有咩做呢?大家會唔會去唔同嘅主題樂園玩呀?大家喺唔同樂園玩嗰時有冇注意到機動遊戲機嘅安全規則呢!唔講唔知,原來摩天輪都屬於機動遊戲機嘅一種,受到《機動遊戲機(安全)條例》嘅規管,由機電工程署嘅一般法例部負責制定相關守則同日常工作指引。

 

今次STEM工作坊嘅主題就係大家都好鍾意嘅摩天輪,我哋會同大家介紹摩天輪嘅運作原理,仲會有工程師介紹機動遊戲機嘅規管,另外仲有得親手製作你嘅聖誕摩天輪。我哋仲會將材料包送到你屋企,咁就可以足不出戶完成作品啦!

 

今次工作坊我哋會增加名額,並設有兩個時段,可以俾更加多會員參加!報名時記得睇清楚自己所揀選嘅時段呀!活動詳情可以撳入呢度睇:https://emya.emsd.gov.hk/tc/new-activities/index_id_108.html

活動現時至12月12號接受各位會員報名,未成為會員嘅可以喺 https://emya.emsd.gov.hk/tc/member-world/registration/index.html

免費登記成為會員,現有會員就可以用返你哋嘅會員編號同密碼登入會員系統報名。

 

喺活動完結之後,我哋會挑選一啲精美嘅作品,放喺EMYA Facebook嘅專頁上。如果你嘅作品最後獲選的話,就有機會收到精美小禮物一份㗎啦!

 

日期:2022年12月29日 (星期四)

時間:上午十時正至中午十二時正
      下午二時正至四時正

形式: 線上以Zoom形式進行

對象: 6至17歲EMYA會員

費用: 全免

名額有限,報名從速!

報名方法

參加者必須註册成為機電青少年大使 (按此註冊)

會員登入後,請按下面的「參加」按鈕以提交申請

請到EMYA Facebook專頁「讚好」及「追蹤」 (請按此)

如對活動有任何查詢,可致電 3757-6162

留意截止報名日是2022年12月12日 (星期一)

結果公布 

會員可於2022年12月13日 (星期二) 起登入「會員天地」查閱結果,並會以電話及電郵通知結果

條款及細則 

  • 請確保閣下的會員資料正確,以便工作人員通知聯絡。
  • 大會將以電郵通知參加者該次活動的ZOOM登入編號及密碼。
  • 工作坊將以廣東話授課。
  • 如未有通知而不參與活動,閣下在下次申請參與活動時的優先次序將會被調整。
  • 本署保留結果最終決定權及不設上訴機制。
  • 線上參與者需確保閣下的電腦及網絡穩定。
  • 線上參與者請提前30分鐘登入活動所提供的網址,以作準備。
  • 線上工作坊所需的材料包將會以速遞形式給予參與者,請確保聯絡電話及寄送地址準確。如資料有誤,將不設補寄。

 

機電工程署有權使用所有活動照片及用作宣傳用途。

 

所有資料以主辦單位最新公告為準,敬請留意。

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: