+
關鍵字
比賽【機電知識鬥一番2023】
活動日期
2023/01/28
截止申請
2023/01/15
地點
online
名額
100
費用
免費
所有資料只供參考,如發現有誤,請按內容更正通知我們。
352 發佈Diantang
詳情內容 :

【機電知識鬥一番2023】🛎

 

機電知識鬥一番今年又再返嚟啦!各位高小至初中嘅同學仔又可以大顯身手,比拼你哋對於機電嘅相關知識!比賽問題嘅答案可以喺過去咁多期嘅會訊入面搵到🔍,想喺比賽獲得佳績嘅小小工程師記得襯住聖誕假期溫定書做好準備啦📚!

 

以下喺比賽嘅詳情,大家快啲記住呢個重要日子呀!

比賽日期:2023年1月28日(星期六)

比賽時間:1345 – 1510 中學組初賽及決賽

                  1455 – 1700 小學組初賽及決賽

比賽形式:線上以Zoom形式進行

參賽對象:小學組 – 就讀本港任何註冊小學四年級至六年級學生

                  中學組 – 就讀本港任何註冊中學一年級至三年級學生

參賽人數︰100人(小學組及中學組各50 人)

 

贏到比賽嘅同學仔除咗可以有嘉許證書之外,仲可以獲得豐富嘅獎品㗎,每個組別都會有冠、亞、季軍各一名🏆

 

🥇冠軍 - 書劵$1,000、證書及STEM玩具套裝

🥈亞軍 - 書劵$500、證書及STEM玩具套裝

🥉季軍 - 書劵$300、證書及STEM玩具套裝

 

今次活動依家開始直到2023年1月15日(星期日) 接受各位會員報名,未成為會員嘅可以喺 https://emya.emsd.gov.hk/tc/member-world/registration/index.html

免費登記成為會員,現有會員就可以用返你哋嘅會員編號同密碼登入會員系統報名📣

https://emya.emsd.gov.hk/tc/new-activities/index_id_109.html

 

 

如果對活動有任何查詢,可致電3757-6162同我哋職員聯絡。

 

結果公布:

 

會員可於2023年1月16日 (星期一) 起登入「會員天地」查閱結果,並會以電郵或電話形式通知

 

比賽條款及細則:

 

  • 是次比賽採用網上問答形式進行。
  • 參賽者必須使用最新版本的Zoom應用程式進行,並需要確保網絡訊號穩定及電腦設施齊全方可進行比賽。比賽進行時將實時紀錄參賽者的答案及作答時間,如果參賽者因網絡服務受阻,訊號故障等原因而中斷連線,即被視為離場放棄參賽,不得異議。
  • 比賽主持人會於活動中向參賽者查詢會員編號以作核實會員身份之用。主辦單位會於通知參賽單位的電郵中,同時發放該組別背景圖,並請於比賽時於畫面中設置或展示該背景圖以茲識別。
  • 參賽者會於比賽當日被分配到不同組別進行初賽,每組各設10條題目,每組各選出一位參賽者進行決賽。得分最高者為勝出。若得分相同,以較短時間完成者為勝出。
  • 參賽者可參閱由2021年1月號至2022年11月號機電青少年大使《會訊》以作備賽。
  • 參賽者於比賽時必須開啟視像功能,並清晰展示上半身及其樣貌,方可正式進行比賽。
  • 比賽進行時畫面只限於參賽者出現於鏡頭前,如有其他不相關人士於畫面出現,將會被即時取消資格。
  • 有關是次比賽的任何照片及影片,本署保留以任何形式使用的權利及用作宣傳之用途。
  • 如懷疑參賽者作弊或不誠實參與問答比賽,主辦機構有權取消個別參賽者資格。
  • 如果是次比賽的參賽人數眾多,本署將以抽籤形式甄選正式參賽的人士,所有的參賽資格必須以收到本署的書面或電郵確認方為作實。
  • 是次「網上問答比賽」詳情以網站公布為準,主辦機構保留對是次比賽一切安排及結果之最終決定權,以及不設上訴機制。

 

所有資料以主辦單位最新公告為準,敬請留意。

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: