+
專題 聖誕來了- 去葵芳睇花海摘星星
發佈貓町媽媽 2017/11/28 1,608

接近12月,四處的聖誕氣氛也愈來愈濃,而各個商場都會花盡心思為商場換上聖誕新裝。 今次貓町媽媽帶左小火子去葵芳新都會廣場,因為有聖誕花海同流星許願樹呀!

 

聖誕花海 星星燈 相機閃不停

新都會廣場於11月中完成翻新,其中戶外露天廣場有人造草皮,當日都見到不少人坐在草地上休息或吃東西,感覺很relax呀!  配合聖誕,露天廣場的樓梯位放滿了聖誕花,聖誕裝飾,最吸睛就一定是樓梯旁的牆身變成了一片花海,是不可錯過的打卡位置!

 

步上樓梯,就會看到遍地的花海及星星燈,好靚呀!  雖然當晚好多人,但因為都有唔少花同燈,所以要搵影相位都唔難~  不過小火子開始大個仔有自己既想法,要同左影到張合照都唔易ga,例如準備影相時,小火子就會跑走左或者索性訓了在地上(男孩的媽媽有同感嗎?) 難得捕捉到既甜蜜互動,其實我們是玩緊遊戲: 「我地玩膊頭痴埋一齊; 到手肘痴埋一齊啦….」,「我地扮Iron Man吸走星星d星光,然後射去爸爸度…」,當然小子心情好的時候,也會賞臉望鏡頭笑一個,要影靚相真的要考火子爸的功力了。

 

室內流星許願樹 浪漫到不行

在戶外露天廣場已經影得好開心,但室內都好精彩ga,就是有18尺高流星許願樹,樹上流星會隨音樂變色,小火子就不停叫我們睇: 「睇下,變左綠色;睇下,變左紅色…」 場內仲有一架纜車裝飾,小火子又好開心咁走入去坐下,我真係好鍾意聖誕節,下次去邊個商場好呢~

 

謝謝收看,如果喜歡貓町媽媽的文章或想觀看更多親子玩樂情報,
歡迎到訪貓町媽媽的facebook專頁:

<貓町媽媽 親子 玩樂 扮靚日誌>

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: