+
專題 【賀年必備】拜年必讀,輩份稱呼
發佈和牛b的成長日記 2018/02/08 1,033
每年重頭戲都莫過於中國農曆新年,新年除咗要大掃除、辦年貨之外,最重要就係去拜年。
 
每年團拜一到就會頭都大晒,因為一年見一、兩次嘅親戚就會聚守一堂,喺呢個時候要互相稱呼嘅時候,頭頂總會出現好多個問號,「和牛B應該點叫佢哋呢?」
 

未夠一歲嘅和牛B,第一年過新年。
 

一歲半嘅和牛B,第二年過新年。今年係和牛B第三年過新年了,要學識同人拜年了~
 
而家先同大家嚟個溫習先~
 
 
睇完幅圖都唔記得? 唔緊要,仲有一個apps幫到大家,iPhone 「姨媽姑姐」免費app可以幫到大家。
 
 
版面好似計數機咁,好容易用。就等我示範一下以下呢個情況,我想知爸爸個妹個仔我係點樣叫呢。輸入「父」再按「的」、「妹」再按「的」、「子」然後選擇「年長」/「年輕」(比你大/ 細嘅意思),就會知道顯示答案啦。
 
 
 
拜年呢件事,相信小朋友係最開心嘅,因為有利是逗。而大人就要搲水吹過日晨,如果精通打麻雀嘅話,就會覺得拜年呢件事好有意義了。
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
博客名稱 和牛b的成長日記
簡介 新手媽媽努力地學習中,分享我的親子育兒點滴、餵哺母乳貼士、親子活動好去處。
內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: